zondag 29 september 2013

Y'sala (and Darkness) WIP

When I was attending a model convention a couple of weeks ago (Modelbrouwers Beurs), I decided to paint a Studio McVey model I had still lying around: Y'sala and Darkness. Well, only Y'sala actually...

I have been in love with Studio McVey models ever since they started their own line. I managed to get me the prized and very sold out Ar-Finiel, but I also got me Y'sala and Darkness. The level of detail on the almost flawless cast is incredible!

Yesterday a couple of friends came over to paint, and I took it up to work on Y'sala some more. Still gotta do a rack on her back (don't ask!), and something funky with the end of her staff. And then ofcourse I gotta work on the beast that is called Darkness.

So whaddaya think so far?




3 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit! Ik vind de haarkleur erg mooi gedaan hoe dat van grijs naar blauw loopt en ben ook onder de indruk van al de nmm. Overigens een opmerking over de post misschien ligt het aan mij maar je tekst is wit op een witte achtergrond dus zonder het te selecteren leest het nogal moeilijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vet pascal! ik kan niet wachten om hem af te zien. vooral dat grote monster lijkt me vet! gr Tj

    BeantwoordenVerwijderen